birannecikk ilk gebeliğim oyledi benim 8 haftalık hamileydim kesem vardı bebek gelişemiyordu minicikdi sanırım bebek doktor öyle dedi bir kaç gün daha bekledik bu sefer lekelenmelerim gelince doktor artık alalım bu sefer sana zarar vericek ve kürtaj oldum evet kesem büyüyordu ama bebek gelişim göstermedi sonra patolojiye gönderdi hiçbir şey çıkmadı doktorda bana sağlıksız gebelik dedi
Aynen dediğiniz herşey Allahtandir Rabbimin bir bildiği vardi kürtaj oldum 40 ligim doldu regl oldum 1 defa sonra Rabbim tekrar nasip etti haberim yoktu dahiliye doktorundan öğrendim şuan sağlıklı bir oğlum var üzülmeyin hayırlısı neyse Rabbim onu nasip etsin size 🤲🏻