Öncelikle merhabalar. 33 haftalık gebeyim gebelik zehirlenmesi teşhisi kondu geçtiğimiz hafta 3-4 gün kadar hastanede yattım şuan evden takip ediyorum tansiyonumu hafif oynamalar oluyor ama baş dönmesi ağrı vs bir semptom yok. 24 saatlik idrarda protein kaçağım 375 çıktı. Bilgisi olanlar değerlendirebilir mi? Nasıl ilerliyor bu süreç. İlk gebeliğim.