17 haftalık hamileyim. Geçen hafta doktor kontrolünde kemik omurga yapısına göre erkek dedi ama bacak arasında göremedi. Yürüyüş yapıp tekrar çıktım kontrole bacak arası hep sıkıydı baya bekledik en son yüksek ihtimalle kız erkek olsa bacak arasında görürdük dedi. Ama kesin konuşmadı. Kemik yapısı erkek ve kız bebeklerin farklı oluyormuş sanırım. Ben de daha alışverişe başlayamadım böyle olup değişen var mı? Benzerini yaşayan var mı? Son zamanlarda devamlı cinsiyet değişenleri duyuyorum. Kıza çok heyecanlıyım alışveriş yapmak istiyorum ama değişir diye de tedirginim😂