Hatice_11 evet tam 6. Haftamda gitmiştim duyamamıştık o zaman. Doktorumda sağolsun bana hiç vajinal muayene yapmadı bu zamana kadar. O zamanda vajinal ultrason yapsak duyabiliriz ama hem seni hem fetüsü rahatsız etmeyelim biraz sabret 10 gün sonra ultrasonda duyarız demişti. Ki öylede oldu zaten tatlım. O hafta biraz stresli geçti haliyle ama o güzel sesi duyuncada tüm gün ağladım 🫣