Merhaba 16 haftalık Hamişim 🌸 dün biraz Sancım olduğu için buradaki bir tane yere gittik tıp merkezi tarzında doktorumuz bebişin cinsiyetini söyledi erkek kendi doktorumuza haftaya gideceğiz acaba yanılma payı olur mu diye düşündüm makinası çok böyle net gösteren makine değildi ama kadın tabii ki yıllarını vermiş doktor hiç öyle cinsiyet söyledikten sonra ilerleyen haftalarda yanılan oldu mu 🌸😂