Kızlar 32 haftalık hamileyim 15 gündür ayaklarım da felaket bi ödem var. İki defa idrar verdim temiz çıktı. Dün akşam tansiyonum 15 oldu gece doktora gittik hemen yeni bir idrar tahlili verdim yine temiz çıktı. Tansiyon ilacı verdi içtim düzeldi. Sabah muayeneye gittim hery normaldi. Başına böyle birşey gelen var mı? Çok korkuyorum