Kızlar ilk hamileliğim zaten hep kilom vardı eskiden kalma karın bölgemde çatlak da vardı ama çok değildi şuan 18 haftalığım 4-5 kilo aldım çatlaklarım çoğaldı yanlarımda da olmaya başladı çatlak kremi de yağı da kullanıyorum hala çıkıyor doğumdan sonra güzellik merkezlerinde çatlak için tedavişer var yaptıran var mı işe yarıyor mu çok moralim bozuk harita metodu gibi oldu karnım😭😭