adyali34 Arkadaslar bugun butun gundur dun geceden beridir alt karnimda sertlesme var gecmeyen.. kramp sanci yok fakat nedendir bu sertlesme acaba doktor persembeye randevu verdi. Anlayamadim yasayan var midir acaba? 29 haftaligim bu arada..