Kızlar kaltıgımdan beri tansiyonum bi yüksek bi düşük çıkıyor nabzımda 126 larda 100 altına hiç inmedi hafif çarpıntı ve halsiz hissediyorum kendimi bebek hareketleri var ama diğer günlere göre az gibi arada sanki bel tarafımda ağrı oluyomus gibi hissediyorum evhammı yapıyorum acile gitmelimiyim kararsız kaldım 36+2 haftalık hamileyim bu arada bebeğimede gelişim geriliği var demişlerdi