busragms44 ben gittim ama aşıdan kaynaklı değilmiş yani strese bağlı çıkmış olabilir ama herhangi bir sebep olmadan da çıkabilir dedi gül hastalığı dedi yüzde değil vücutta olan türden olduğu için geçiciymiş ama hamilelikten dolayı ilaç kısıtlı maalesef o yüzden süreç biraz uzun sürebilirmiş