Bumah Kizlar biyiklarimi alinca asiri bi kizarma oluyo o gunum cop oluyo disari cikamiyorumaksamdan almayi unuttugumda yasiyorum bu durumu kizarikliga ne iyi gelir kapatici yazin suremem yuzum yapis yapis olur pudra falan denedim bana misin demedi
temmuzonbir Bumah bana hiç bişey iyi gelmiyor bişey sürünce daha beter oluyor alerji gibi kesin evde olucağım zaman alıyorum resmen 2 güne ancak normale dönüyor
aysgl330633 Bumah mishanın aydınlarıcı ve kapatıcı kremlerini öneririm ya da güneş kremini alabilirsin canım inanılmaz yumuşacık yapıyor ve kapatıcı özelliklere sahip bi bakmanı tavsiye ederim . Ben fondöten filan kullanmıyorum zaten bu krem bana yetiyor😍
Bumah Simdi bir gunluk kalmali mini bi tatile gidicez esim daha yeni aradi ve biyiklarimi bu aksam alirim diyodum🤣🤣 cok az var ama ben bildigim icin saniyorum ki herkes oraya bakiyo zaten sariyim pekte gorunmuyo ama bana gore gorunuyo
feyzaciim Bumah canım kantaron yağı iyi gelir mi acaba sonrası için? Rosalı mı cildin neden öyle oluyor
Bumah aysgl330633 bende mishanin bbsini kullaniyorum da yazin sanki yuzumde katman vaemis gibi hissediyorum
sd18 Bumah aldıktan sonra biraz buz tutun 10-15 dk kadar buzu direkt uygulamayın ince bir beze sarın yatıştırıyor