Merhaba anneler dün doğumum gerçekleşti sezaryen oldum solunum sıkıntısı nedeniyle küveze alındı ciddi birşey olmadığını tedbir amaçlı tutulduğunu söylediler antibiyotik tedavisi uygulanıyormuş ben şimdi evimdeyim ama bebeğim hastanede çok boş hissediyorum