umranhemsireben 11 haftalık hamileyim 7. Haftada öğrendim. Doktor takviye vitamin folik asit omega magnezyum bissürü şey yazdı ama ben alamıyorum. Aldığım gibi kusuyorum. Hiç takviye alamadım hiç folik asit alamadım. Bu bebek riskli olur mu ?
cansukccc umranhemsireben bende çok kustum halada kusuyorum özellikle tok karnına ilaç alınca ama demir ilacı miğdemi bulandırmıyor bir onu kusmuyorum
temmuzonbir umranhemsireben beslenme konusunda endişe etmeyin bebek ilk 3 ay sizin kan be kemiklerinizden besleniyor ama Folik asit önemli kullansanız iyi olur
bsrelif İlk 3 ay bebek zaten kanla besleniyor ama folik asit çok önemli. Bende çok kustum vs 2 günde bir bazen 3-5 günde bir içtiğim oldu
123456789101112131415 12 haftalık hamıleyım bu zamana kadar sadece folık asıt kullandım baska vıtamın vermedı doktor folık asıtı kesınce baska vıtamınlere baslayacakmıs yanı bu haftadan sonra senın de sıkıntı olacağını sanmıyorum