Zelihaurgun merhaba canım ben de yarın 36+0 oluyorum henüz doğum yöntemi belli değil zaten geçen cuma düzenli sancılarım çıkınca hastanede yattım bir gece ne olacak hiç bilmiyorum en azından 37 dolsun istiyorum, hastane çantası hazır bebek odası hazır sayılır sadece perdeleri kaldı, temizlik için de yarın gelecekler bakalım hazırlıklar hiç bitmiyormuş gibi geliyor daha hastane için çikolata yaptıracağım 🤔