fundap 2 cm açılmam vardı ve hiç sancım yoktu sezeyana alalım dediler ben suni sancı istedim. Dayanabilecek misin dedi ebeler dayanırım dedim . 3 saat sonra çok kolay bi şekilde doğum oldu ama artık doğuma yakın zamanda sancıdan kafamı tutunma demirlerine vuruyormuş hiç farkında değildim 😄ama iyikide sezeyan olmamışım suni sancıyla doğum yapmışım diyorum .