esraaslny zynprkc inci ismi benim de çok hoşuma gidiyor inci ve doğa çok istemiştim ama eşim ikisini de istemiyor
esraaslny siisu bencede çok hoş yeni isimler bana saçma geliyor anlamsız değişik bu çok tatlı soyisimlede baya uyuyor Mercan Yalçın gayet güzel olur diye düşünüyorum