nursenasu27 ya şey. Ben Dr değilim bilemem ama ⅚ yıl önce bir uyuz vakası yaşadık biz. Ama yaralar böyle değildi sanki. Kaşıdıkça yara yapardık. Ama bu şekilde değildi. Bunun için eczanelerde özel karışımlar yapıyorlar. 3 günde kurtulmuştuk. Bize Şırnak’tan bir arkadaşımız yollatmıştı. Okunmuş dualı demişti. İnanmamıştık ama onla geçmişti. Diğer sabun, ilaç vs işe yaramamıştı.
Ama dediğim gibi bu yaralarda farklı geldi bana