Dimplesgirll Bugün sonunda aylardır araştırmalarımın sonuna geldik ebebek indiriminden Joie litetrax 4 bebek arabasını aldık çok beğendim gri rengi özellikle çok güzel sizede inşlah fikir olur 800 tl düştü araba kaçırmayın derim
Tbrk Dimplesgirll bnde bugun aldim cnm ama bn joie litetrax 3 modelini aldim bnde cok begendim. Ins dedikleri gibi kullanislidir
Drngrkm Dimplesgirll hayirli olsun canim kac haftaliksin ? Ben de alayim diyorum ama daha 19 haftaligim etraftakiler ne gerek var diyor 😥 ben de senin dedigin modele bakmistim ama anakucagi arabanin uzerine oturdugu icin sevemedim keske sadece tekerlegin uzerine otursaydi
DilekAlkanat Dimplesgirll netten baktm bu arabaya bende ama birsey sormak istyrm size yeni dogan sirasinda kucuk araba pusetleri oluyor ya bu arabayada tak cikar yapiliyor mu puset
Dimplesgirll Tbrk sanada hayırlı olsun güle güle kullan canım ztn sadece tekeri Farklı sanırım biz hep 4 teker baktık o yüzden 3 tekeri hiç sormadım içine bindim hatta arabanın okdr geniş 😂
Dimplesgirll Ozustaseyma gri gibi olan rengini aldım ben diğer açık renk te çok güzel duruyor ama kiri hemen belli etmesin diye gri rengi seçtik 😊
Dimplesgirll Drngrkm bende 19 haftanın içindeyim valla erken falan değil indirimi yakalamışken kaçırmayalım dedik ztn ben bu ayda bile artık ordan oraya rahat rahat gezemiyorum daha birsürü şeyi var bence 800 tl alınabilecek en güzel araba canım kaçırmayın içine ben oturdum okdr genişki çok rahat bi araba
Tbrk DilekAlkanat canim puset arabanin ustune takiliyor. Hani biraz ust uste gbi duruyor ama bn bi kac model baktim digerlerine gore komik durmuyor kotu durmuyormuyir yani oylede. Zaten gercrkten bugun alabilceginiz en iyi fiyatti gercekten
Dimplesgirll DilekAlkanat bende ona takmıştım ayrı ayrı takılsın diye istersen chrome modeli var o çıkıp takılıyor ayrıca puseti ve adaptörü alıyorsun oda güzel di ona bakabilirsin canım