Selam kızlar akşama hala bir menü fikri gelmedi aklıma siz neler yapıyorsunuz? Acaba önerebileceğiniz yaza yakışan hafif kolay tarifleriniz var mı bir yandan da zayıflamaya çalışıyorum yani diyete uygun olsa çok hoş olur 🤍 geçenlerde nohut salatası denedim mesela çok güzel oldu ve doyurucuydu