Kızlar adetim bir kaç gün geçti. Bu sabah ilk idrarla test yapayım dedim kap kullanmadım altta doğru tuttum hatta içimden dedim ki Oo iyi biraz fazla idararım vardı. Ama testi elime aldım 1.5 dakika felan bekledim yüzdeyse iç idrar akışı yoktu. Uyku sersemiydim, sonra yatağa gittim. Kalktığım da tekrar baktım ve sonuç böyle?
