iremfsll Kızlar 3 yaşında oğlum var adı Aren 10 gün sonra kızım olacak isim konusunda kararsızlığım var sizce hangisi? -LAREN -ADEN
cinderella Bana göre laren güzel oluyor ikiz kardeş havası var inanılmaz kafiyeli oluyor söylerken de AREN LAREN çok akıcı oluyor 🥰 ay benim hoşuma gitti