Merhaba kızlarrrr 🌸 37 hafta olduk bugün , ama kendimi çok halsiz hissediyorum , 2-3 saatte bir acıkıyorum ama iştahım da pek yok , sabah bulantım çok arttı , baş ağrım , 6 gün sonra sezaryanım var ama bu 6 gün zor geçicek gibi , benım gibi olan var mıı 🥹