miracsevim Gokcesena1 yok artıkdaha neler olur mu hiç öyle bir şey onlar en ufak bir hata gördüklerinde uyarırlar söylerler hiç endişelenme
Gokcesena1 miracsevim işte herkes hissediyorum diyip duruyor öyle deyince e bende de o yok sorun mu var acaba diye korkuyorum
ridra Bende bugün 24+3 teyim örnek geçen hafta her gün ciddi hissederken hatta hafiften hareket ettiğinde karnımda görünmeye başlarken son 2 gündür aşırı az hele geceden beri hiç hissetmiyorum ama normaldir diye panik yapmamaya çalışıyorum hani böyle seslenip karnım ile oynayınca tepki veriyordu o anı bekliyorum bende :(
allyslife ridra plasentanın konumu neresi? Onun konumu da hareketi etkileyebiliyor. Ya da bebeğin pozisyonu da hissetmeyi azaltıyor biraz daha hareket hissetmezsen bir acile kontrole gidebilirsin
Sezei Gokcesena1 ilk gebeliklerde hissetmemek çok normal kuzum bende 18 19 haftalarda pek hissetmiyordum ama gün gün değişiyor mesela dün çok hareketliydi sürekli tekme atıyordu bugün biraz daha hareketsiz ya sırtı dönük yada uyuyor korkma yani ilerleyen haftalarda daha çok hissedicez ♥️
Gokcesena1 Sezei teşekkür ederim aşkım ben de bilmiyorum ilk defa yalıyorum duyguyu herkes neden hissetmiyorsun diyo sinirimi bozuyor 🥹♥️
allyslife elif212028 sürekli devam eden kalp atışı gibi olan atış rahim damarının atımı. Rahim kan topladığı için oluyor. O bebek hareketi değil. Bebek daha pıt pıt, gıdıklanma şeklinde.
ridra allyslife plasenta yukarıda ama dediğiniz gibi dayanamayıp doktora gittim ve her şey yolunda çok şükür temebelliği tutmuş 🫠
allyslife Gokcesena1 kilon, deri kalınlığın, karın bölgesindeki yağ fazlalığı, bebeğin konumu, plasentanın konumu falan hepsi etki edebiliyor canım. Ben de 21+5′teyim 17′den beri hissediyorum. Herkeste farklı oluyor.
Sezei Gokcesena1 ne demek neden hissetmiyorsun ya çok ayıp o annenin aklına neler gelir çok yanlış bunu söylemek kim olursa olsun bizde isteriz her gün görelim hareketlerini çok net hissedelim ama maalesef 🤷🏻♀️😄 dün detaylıya girdik çok hareketli mesela yerinde hiç durmuyor sürekli kıpır kıpır baya zorlandı doktorumuz ultrasonda bile tekme attı gördük o an hissetmedim doktorumuz hissettin mi bak neler yapıyor yaramaz dedi ama o tekmesini hissetmedim boşver sen bebişine odaklan ♥️
Sezei Gokcesena1 ne güzel kuzum ☺️ çok az kaldı sayılır bizde 23.haftaya giricez baya hissettiriyor net olarak anlayabiliyorum bebiş olduğunu sağlıkla gelsin minik civcivler ♥️🙏🏻