Gulay01
Aranızda böyle olan yada olmayıp ameliyat sonrası normal geçen var mı? Grnel anestezi de bogaza hortum sokuldugu için sonrası balgam atmak grip gibi belirtiler yasanıyor diyorlar birde uyanırken ki agrı icin agrı pompası taktırmakmı iyi? Yada hemsireler igne ile agrı kesici yapıyorsa ne kadar sürede geciyor o agrı?