Kızlar merhaba, dün buraya test sonucumu atmıştım herkes evet hamilesin kan ver demişti. Dün gittim verdim 38.87 ile hamile olduğum anlaşıldı. Son adet tarihime göre 3+5 haftalık hamileyim. Normalde tahmini adet günüm yarın ama az önce sanki adet olacakmışım gibi sancılarım başladı. Böyle kasılma gibi, belimde de aynı ağrı var. Hamilelik şüphem olmasa regl oluyorum sanırdım. Bu durumu yaşayan oldu mu? endişelenmeli miyim bilmiyorum biraz korktum