el1ff 31+2 yiz çift yumurta. 2 haftadır hastanede yatıyorum. Tansiyonlarım normal kan değerlerim olan ast alt düşüşte. Bu şekilde olup ileri haftaları sağlıkla gören var mı acaba?😢
elaefem el1ff çok geçmiş olsun cnm .öncelikle şunu sorcaktım gebelik zehirlenmesi tansiyon yükselince oluyor diye biliyorum birde idrarda protein çıkıyorsa bunlar var mı sende
el1ff elaefem idrarda protein çıktı evet ama tansiyonlarım iyi çok şükür birde bazı tahliller vardı onların düşmesi önemliydi onlarda düşüşte. Geçmiş olsun dileğiniz için çok teşekkürler♥️
elaefem el1ff sadece idrarda protein var diye mi gebelik zehirlenmesi dedi doktorun.tam teşhis konuldu mu gebelik zehirlenmesi diye.tansiyonlar normalse gebelik zehirlenmesi yoktur büyük ihtimal
mertrugs Tansiyon iyiyse sadece tahlillerden mi gebelik zehirlenmesi dedi doktorunuz. Ellerde ayaklarda şişlik var mı peki. Bendede korkuyor doktor olur diye de ondan sordum 33 haftalık ikizim bende
el1ff mertrugs idrar toplama yapılmıştı orda çıktı sınır denildi. Henüz ödemim yok el ve ayaklarımda. Karaciğer enzimlerinimde yükselme vardı devam etseydi alacaklardı çocukları şu an beklemedeyiz🥲