Mrvll
Benim acayip bir biçimde çok hızlı çıktı.
gebelik haftamı soranlar göbek büyüklüğüne bakınca çok şaşırdılar 13. Haftada veda ettim pantolonlarıma. şey diye düşünmüştüm sanırım kilo alıyorum ama gobegim çıkıyor diye ama kilo da almadım çünkü bulantım çoktu pek bir şey yiyemiyordum ama şanslısınız çünkü ben çok çatlıyorum önüne geçemiyorum ne yaptımsa