Zliha01 bende 18. Gün oldum canım bende gebelik var sandım hiç kistten şüphelenmedim sonra regl oldum kontrole gittiğimde 6.5 cm kist oluşmuş dedi inşallah sende öyle olmamıştır gebeliktir 🤲🏻 ama eğer gebelik yoksa kontrole git mutlaka. Normalde bende letu tedavisi ile hep 14. Gün olurdum bir farklılık olduğu belliydi. 🤦🏻♀️