rumeysa_ar bnrssl01 bu markanın güvenirliğini bilmiyorum ama benimde elimde bu var henüz kullanmadım seninkinde silikte olsa gözüküyor istersen kan ver canım
bnrssl01 feslegen50 evet ilk bes dk sonra gidip baktıö cizgi gözüküyordu hafif silik normalde cöpe atmıstım son kez bakayım dedim silikti
bnrssl01 feslegen50 hiçbir belirtim yoktu ama grip olmuştum burun tıkanıklıgı bogaz ağrısı kulaklarım yanıyodu ama kasık ağrım bile yok
feslegen50 bnrssl01 ayy inşallah vardır canım ya benimde belirtim yok benimde yarın dpo 11 test yapsam erken olur mu ki
bnrssl01 feslegen50 bence bir iki gün daha bekle ben calıstıgım için erkenden öğrenmek istedim radyasyon alıyorum
feslegen50 bnrssl01 çok sabirsizlandim bekleyebilirsem dayanayim bakalım. Sende kan ver bizi haberdar et