tns48 merhabalar iletinizi görünce yazmak istedim. Bana da son gebeliğimde gebelik diyabeti teşhisi kondu.10 hafta insülin kullandım hatta. Diyabetli bebeğin erken doğum riski solunum sıkıntısı vs oluyor ama asıl şeyi biz doğumdan sonra öğrendik. Çocuk doktorumuz diyabet geçmişim sebebiyle oğlumu çocuk kardiyolojiye yönlendirdi.annede şeker olması bebeğin kalbine zarar veriyormuş. Duyunca şok oldum kimse bana söylememişti çünkü. Çok katı bir diyet ve insüline rağmen doktor da çok iyi diyet yapmışsın kalbi iyi görünüyor demesine rağmen damarın birinde hafif çentik göründü. Çok dikkatli olunmalı. Cildiye alınmalı.