papatiaa Molfix normal olan bezden kullanıyorum çiş acayip sızma yaptı zıbını hep ıslak ben mi takamıyorum bu bez mi değişti önceden böyle birsey yaşamıyordum
dgngr papatiaa molfix in genel sorunuymuş. Premium bi tık daha iyiymiş diye duydum. Özellikle büyüdükçe bedenler daha çok sızdırıyomuş
sevaldqn1 papatiaa kızlarıma doğdu doğalı kullanıyorum bir sorun olmadı bedeni küçük geldikce sızma yaptı her bez gibi ona da beden değişimi yapınca geri bitti
papatiaa Meelisaninannesi sevaldqn1 öteki oglumdada kullanmıştım hiç böyle yoktu yenıler mi sıkıntılı bılemedim bedende büyülttüm yine aynı sorun yanı çokta bekletmiyorum üst baş gidiyor