Leyladurumom cemile69 39+5bende asla yok belirti dün akşam bi sancı saplandı dedim aha geliyor 2.kez sancı olmadı:(
zeeyyno Oğlumu 41+2 de doğurdum sabret geçecek bol bol secde pozisyonu ve kapı koluna tutunup çömelmeee