Gamzemesee Merhaba canım,yanlış anlama beni fakat nesrinde güzel isim yani ben günümüzde ki ağır isimlerdense eski isimleri daha çok beğeniyorum,bizde kız olursa ben erkek olursa eşim koyacaktı isim karışmayacaktı sözde. 🤗 Şimdi bir kızımız olacak ben masal istiyordum eşimde annesinin adını istedi ki ben kayınvalidemlerle görüşmüyorum ona rağmen kalkıp birşey demedim ikinci ismini kullanırım ben haberin olsun dedim çok takılma bence yine bebek senin ve karar da sana ait ama huzursuzluk yaratılacak kadar büyük birşey değil bnce.. Araştırınca yanına güzel isimler bulabilirsin...
Adıyla gelsin inşallah bebişin🙏🏻🙏🏻