_Mother_ hahajah 3 hafta çok erken bir süreç adet gibi mi kanamanız kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz
asil15 hahajah adet gibi geliyorsa kimyasal geçiriyorsunuz büyük bir ihtimalle 3 hafta nasıl öğrendiniz
_Mother_ hahajah gebelik oluşuyor ama vücut ilerlemeden sonlanıyor adetten önce pozitif çöküyor testler ama ya adet zamanı yada bir hafta sonra falan kanama ile vücuttan atılıyor kanama şekliniz nasıl
bebeybi hahajah bence en sağlıklısı doktora görünmeniz. Eğer gebeyseniz yerleşme kanaması olabilir veya bazı gebeliklerde seyrek-yoğun kanama olabiliyor her türlü kanama durumunda doktora gitmek gerekli
bilmemben hahajah o zaman yaklaşık 8 haftalik gebesiniz Gebelik hesaplaması adet tarihinin ilk gününden itibaren hesaplanıyor doktora giderek kese kalp atımı bunlara baktırin kan gelmesi normal değil