hbi ben bi tanesinde 43+6 da bi tanesinde 41.0 da doğuma gittim ikincisi bi hafta önce sancılar tavan yapıp gelcem dedi fek verdi 2 buçuk cm le bi hafta dolandım bi hafta sonra doğdu 😂 yani sen ne dersen de o bebişin gelceği zamanı sen bilemiyorsun o karar verip istediği zaman geliyor yani sabırla bekle 😂