Kaderkurtbey benim 2. ayda belirtilerim başladı. Her gebelik kendine has ilerliyor. Şu an belirtilerin yoksa çok normal ve yapabileceğin en iyi şey bu anın keyfini çıkarmak. Ben 6 aylık gebeyim kusma, koku hassasiyeti, iştahsızlık gibi belirtiler hala devam ediyor. Mide bulantısı hiç olmayabilir de yani bu süreci belirti yaşamadan geçiren gebeler de var kendini rahatlat, bebeğin için sakin ve mutlu ol. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰