Merhaba kızlar bugün kontrole gittim 14 haftalık gebeyim eş aşağıda dedi hocam ve ilişki yasak özür dileyerek uzun süredir de ilişki yaşamıyorum olurda girersem nefsime yenilip çok büyük bir sorun olurmu bol istirahat etmen gerek dedi ve 2 bebeğim var başına böyle birşey gelen varmı şimdiden yorum için teşekür ederim