Bu son zamanlar ne kadar yavaş geçiyormuş gerçekten geçmek bilmiyor sanki zaman yavaşladı 32 ye kadar çalıştım çalışınca daha iyi geçiyordu vakit şimdi daha da yavaşladı sizlerinde öyle mi kızlar 35+5 te gittim 37+5te çağırdı bi sonraki kontrole bir hafta sonra çağırır sanıyordum 🤭