esenalya 18 haftalık gebeyim dişimi çektirsem bişey olur mu çektiren anneler varmı ölücem ağrıdan dayanamıyorum
NilVibe esenalya çok geçmiş olsun, bir arkadaşım çektirmişti, çekilmesi gerekiyorsa mecburen çekilecek yoksa 22 hafta bekleyemezsin öyle canım ya 🥹
Babyy_Mom esenalya Haftanız uyumlu, çektirebilirsiniz. Hastaneye gittiğinizde kadın doğum doktorunuzdan yapılacak işlemler ile alakalı onay formu isteyeceklerdir, onaydan sonra işleminizi gerçekleştirirler. Geçmiş olsun. 🌸
annekiz6141 Sanırım bebek buyudugunde cekmiyorlar doktoruna danisip yazılı kaseli kağıt alıp cektirebilirsin tabi oda izin verirse 🥺
esenalya Babyy_Mom pazartesi doktorumdan onay alıcam şimdilik diş doktoruna ilaç yazdırdım inşallah hafifler acım
btl0707 Ve 3. Tremesterde çekmiyorlar tehlikeli olduğu için 2 de tedavi ediliyor benim de ağrılarım var şu başından beri gitmedim dayanırım doğumu bekleyeyim diye 30 haftalıkken feci şekilde sızlamalar başladı artık dayanamıyorum dişçiye gittim son 3 aya girdiğin için bişey yapamam tehlikeli dedi artık ağzımda karanfille duruyordum biraz uyuşturuyor rahatlatıyordu ama sonra tekrar başlıyor en son dayanamadım tekrar gittim antibiyotik yazdı 5 gün onu kullandım bi kaç hafta beni adare etti şu an 36 haftaya girdim ama sızlamalar tekrar başladı çok zor sol beynimi hissetmiyorum bazen ağrıdan .. demem o ki vaktini geçirmeden tedavi ol yoksa sonu daha kötü oluyor ben şimdi mecbur doğumdan sonra gideceğim
esenalya btl0707 şuan o kadar zor dsyanıyorum ki kafamı duvarlara vurmak istiyorum 😞 doktorumdan onay almam gerekiyormuş pazartesi ye kaldı çekim ilaç yazdılar onunla idare edicem antibiyotik sef diye bi ilaç
bayem busradik76gmailcom 20 haftaligum üç gün önce çektirdim azı dişimi kadın doğum doktoru çektirebilirsin dedi
esenalya NilVibe neler yapmadım ki kaç tane hastane gezdim enfeksiyon olduğu için hiçbişey yapmadılar antibiyotik verdiler içtim o biraz rahatlattı şükür teşekkür ederim sana da bacım
kcmzmerve esenalya ben çektim hatta başka bir dişime dolgu kanal tedavisi de yaptırdım haftalarca boşuna ağrı çekmişim doktor izin verdiği sürece tedavini yapman senin ve bebeğin için daha iyi
kcmzmerve busradik76gmailcom 28. Haftada dolgu+kanal yapmıştık ama film yasaktı bebeğe etkisi azda olsa var diye yapmamıştı doktorum