Ben de 20 haftalıkken vajinammda baskı hissediyordum daha sonra vajina bölgemde bir kese hissettim meğerse açıklığım varmış servikal yetersizlikten dolayı düşük yaptım eğer Ağrı’yı hâlâ hissediyorsan bence bir acile git alttan muayene yapsınlar rahim yoluna uzunluğuna baksınlar ben düşükten bir hafta önce Perinoloji’ye gitmiştim fakat fark etmediler