dedimayse bebeğiniz yoğunbakımda sarılık vs orda kalırsa ordakıler yıkıyor , ama önerilerin eve gelince köbek bağı düşene kadar yıkamamak , ben ıkı çocuğumda da üst değişimi yaparken pamuğu ılık suya ıslatıp sildim vücudunu öbür türlü hem geç düşüyo hem enfeksiyon riski var