Kızlar 37+5 im ama 33 ten beri sancım oluyor ikinci gebeliğim doktor artık önümüzdeki hafta alayım diyor ben de sancılara alıştım artık nasılsa yalancı kendisi gelmek isteyene kadar beklesem mi diyorum doktor da herhalde planlı sezaryen olsun daha rahat geçer diye düşünüyor sizce suyun falan gelmesini bekleyip sezaryene gitmek mi mantıklı yoksa 38+ planlı sezaryen yapmak mı???