Cagla44 hayırlısı olsun canım bende 31 ocakda 7+4 kürtaj oldm kalp atısı olmadgndan sonra kullandıgın ilacı verdi doktorum hemen ertesi günü basladım 24 gün sonra adet oldum bu ay ıkı gün geçti test yapıorum pozitif sonra kan verdim 5,75 ozmn anladım değerim düşmemiş tam olarak ilac kullanıp adet olsugum için dün gece adet gecikmesinin üçüncü günü adet oldum belki 20 tane test yapdım heyecan panik yani hemen umutlanıyor insan