ozals neznaz787gmailcom Allah bir avazda kurtarıp, ikiniz içinde en sağlıklı nasıl olacaksa o şekilde doğurup kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😊🥰
snur10 ozals benimde 2. Gebeliğim 6 yıl sonra bende çoğu şeyi unuttum aslında bebek alışverişinde ne alacağımı bilemiyorum hem herşey lazımmış gibi hemde gereksizmis gibi geliyor😄
zhrrmom ozals benim de 19 eylül de gözüküyor bakalım küçük hanım ne zaman gelmek isteyecek 🙈 bende müslinden yaptırmaya karar verdim. Hem sıcakta terletmez akşamda iyi olur diye düşünüyorum 🌸