elmom16 Kızlar 17. Haftama girdim şimdiden burnum elim be sanki ayaklarım hafiften şişti bile norml mi bu kadar çabuk şişmek yüzüğüm dar gelmeye başladı ayrıca burnum kocaman olmuş sanki
ikiemanetinannesi elmom16 ilk gebelikte ödem nedir bilmedim hiç şişmedim. Bunda 35 den beri ayak ve elde ödem var üstüne basamıyorum. Sizin çok erken başlamış kontrole gittiğinizde bi danışım isterseniz
busbus222_ elmom16 benim ilk hamileliğimde 20 den sonra ödem bi başladı ayaklarım balon gibi oldu burnunu söylemeyeyim bile 😂😂 vallahi 40 numara ayakkabı terlik zor oluyodu tuz falanda dikkat ettim yani ama çok ödemim oldu bu hamileliğimde de sanki haffiten başladı gibi
beybimom_ elmom16 benim de ilk gebeliğim çok su içiyorum bide çokk hareket etmeye çalışıyorum tabi herkesin vucudu farklı ama gebeler için detox suları var onlardan hazırlayıp içebilirsin hem sindirime heö vucuduna hem de cildine çok iyi gelir
eminesimsek elmom16 biraz erken olmuş gibi benim de ilk gebeliğim şuan 29 haftaligim 20. Haftaların başında ödem olmaya başladı yüzüğüm dar geliyordu artık onun dışında hala da çok ödem yok bol su içiyorum belki o etkiliyordur