karaelmas01 ay gördüğüm an tetikleniyorum bu konuyu annem, babaannem yediler beni verelim verelim verelim diye.. sarılık oldu yükseldi emzirerek geçti ama çok ağladım kendi ailem anlamadı beni. Kimseyi etkilemek istemem ben vermedim ama en iyisi doktorunuz bilir, bizim doktorumuz asmdeki ebe kesinlikle hayır dediler. Hatta çevreden soda içirin bir kaşık diyen oldu yok artık dedim.