busraltin Kimyasal gebelik geçirdikten sonra hemen hamile kalan var mı tekrar kimyasal olur mu diyr insan endişe ediyor
annelik132 busraltin siz ne zaman geçirdiniz kimyasal gebeligi bende ilk kez yasıyorum bugun yine gittim muane olmaya degerim 16 ya düşmüş doktor alttan baktı şükür parça felan kalmamıs bir ay ilişki yasak dedi bir kez adet görmeni isteriz bebek düşünüyorsanız dedi ben yine de rahmi yormak istemedim 2 3 adet görmeyi düşünüyorum
As121 busraltin tekrar aynı lriblemi yaşamadım çok şükür canım ama hemen hamile kalamadim. Korunmamamiza rağmen sekizinci ayda oldu bebeğim ondan sonra
ikizlerkadini busraltin kimyasal normal dusuk genel olarak birkaç ay rahmi dinlendirmek hem sizin için hemde bebeğiniz için en sağlıklısı olur haftası küçük bi gebelikten bi ay sonra hamile kaldım ben düşük yaptim rahmin iyice toparlanması gerekiyor
Gamze1109 Benimki kimyasalmiydi bilmiyorum 4.25 çıkmıştı değerim iki gün sonra tekrar kan verdim ve 0 olmuştu sancılı şekilde adet oldum o adetimden sonra ikinci ayda hamile kaldım
halimecihangir Canım bende kimyasal gebelikten sonraki ay hamile kaldım şu an oğlum 2 yaşında evet insan tekrar olur mu diye her adet zamanında düşünüyor ama rabbim en güzel şekilde veriyor rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸
dilberr35 Ben varım ilk bebeğim kimyasal oldu sonra 5 6 ay sonra hamile kaldım kızım 4 yaşında ikinciye hamileyim şimdi allahım tez zamanda yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏
beautiful_ busraltin 2 defa oldu bir sene arayla ikincisinde kanamam durur durmaz hemen hamile kaldım şuan 31+1 haftalık hamileyim ❤️