Bende 15. Haftadan sonra başladı. Hafta bitmeden bi şişe şurup bitiyordu. Gaviscon içiyordum. Günde 3 4 kez şurubu kafama dikiyordum. Renni çiğniyordum. 25 haftalık oldum. 3 gün önce doktorum pulcet mide koruyucu hap yazdı. Sabahları aç karnına onu içiyorum. Çok şükür 3 gündür midem yanmıyor.