Aaayseeert Kızlarrrr balayı dönemim bitti 3. Trimestera girdim 2 gün önceeee çooook heyecanlıyımmmm günler azalıyorrr baya
rmeysaerdem Aaayseeert Aynı haftayız sanırım 27+2 Cinsiyetiniz ne sizin saglıkla kucagınıza alın bu arada
Aaayseeert rmeysaerdem teşekkür ederimmmm evet aynıyız kız sizin nedir cinsiyeti 🫶 sizde sağlıcakla alın inşallah
rmeysaerdem Aaayseeert Güle güle büyütürsünüz inşallah 🌸 Evet ablası var Beren şimdi de aden sare düşünüyoruz Siz seçtiniz mi isim
Aaayseeert parildayanyildiz2 maşallah kucağınıza da almak nasip olur inşallah . Ay valla günler çok çabuk geçiyor ne zorluyor peki sizi
Birrrcan parildayanyildiz2 yaa geçsin günler hele ki bu sıcakta sanki hiç geçmeyecek gibi geliyor bana 😢
parildayanyildiz2 Aaayseeert amin inşallah hepimiz🤲🏻bu aralar yalancı sancılarım başladı arada kasılma gibi oluyor bugün özellikle çok zorladı bu beni
parildayanyildiz2 Birrrcan çok sıcak bir şehirde misiniz biz daha yeni yeni ısınıyoruz valla evim de serin oluyor şükür bu konu henüz zorlamadı beni