Bayramdan beri karnım ara ara taş gibi oluyor içerden karnım yırtılıyormuş gibi acıyor bebek hareketli otururkende oluyo bazen uzanınca geçiyor sonra ayakta yine oluyor neyin nesidir bu yaşayan var mı doktor randevumu erkene çeksem mi ? Korkmalı mıyım ikinci hamilelik ilkinde hiç böyle şeyler hatırlamıyorum ya